تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اینترسپت به نقل از نشریه ویکلی‌استاندارد نوشته ترامپ در یک جلسه اخیر با مشاوران امنیت ملی و سیاست خارجی خود، بعد از آنکه تیمش نتوانست گزینه‌های لازم برای عدم تأیید پایبندی ایران به برجام را در اختیارش قرار دهد، با تام کاتن تماس گرفت و صدای او را روی بلندگو قرار داد.

نشریه آمریکایی ادامه می‌دهد: «ترامپ از کاتن خواست دلایلش درباره عدم تأیید پایبندی ایران را توضیح دهد. کاتن ظرف پنج دقیقه برای ترامپ و تیمش یک نکته را توضیح داد: تأیید مجدد پایبندی ایران به برجام به معنی این است که این توافق در راستای منافع آمریکا در زمینه امنیت ملی است.»

در گزارش ویکلی‌استاندارد آمده که ترامپ بعد از گذاشتن گوشی تلفن مطمئن شد که تصمیمش برای اعلام عدم پایبندی ایران به برجام تصمیمی درست است.

اینترسپت، نوشته است: «تصور کنید. این ستاره تلویزیونی که حالا دفتر بیضی‌شکل کاخ سفید را به اشغال خود درآورده توصیه‌های نزدیکان خود، از جمله جیمز متیس (وزیر دفاع آمریکا)، درخواست‌های نزدیک‌ترین متحدان آمریکا و شواهد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره پایبندی ایران به برجام را نادیده می‌گیرد و به جای آن به توصیه یک سناتور ۴۰ ساله تازه‌کار عمل می‌کند که نه از تجربه‌ای در حوزه دیپلماسی در خاورمیانه برخوردار است و نه تخصصی در زمینه اشاعه هسته‌ای دارد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ پنج شنبه 27 مهر 1396 ] [ 22:58 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->